ELIN H HOLMBERG


    jag ska göra klart för alla som inte har förstått VARFÖR min blogg heter elinHHolmberg
elin holmberg, som är mitt hela, vanliga namn var upptaget!.
 svennigt? JA, fult? JA, lätt att säga på engelska? NEJ

iallafall, mitt mellannamn är Hanna *svennefamiljen holmberg fann ännu ett svennebanan-namn*

så istället för att komma på ett flummigt bloggnamn *host... absolut-vad-var-det-nu*
 så var jag lite finurlig och la in ett extra H bara (;

så igentligen säger man inte elinh*enormt stön*Holmberg utan elin*HÅ*holmberg.

bra va? ...
smilebitch

Kommentarer
Postat av: bella

hahhaha jag älskar din familj, jag älskar era namn, ert radhus, er svarta katt sotis och ditt vackra mellannamn hanna! :D



pusspådig (;

2009-10-03 @ 15:30:40
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0