high on life

jag hör små regndroppar som hamnar på taket. dropp. dripp. dropp.
poetiskt
har ingen ork att göra klart allt för imorgon.
kan inte fokusera. high on life som det kallas...
och pappa gjorde äcklig mat.
han lyckades göra simmande fisk, i en sås som luktade kattmat. Grattis!
nej, middag blev likamed billyspizza.
senare är det MariJungstedt-film på 4:an, becktid, alltså prick 21.00!
*gör reklam eftersom min käre blogg-vän bella inte gör det för sin mamma! thihi.

imorgon är planen att jag ska hämta mina kusiner från dagis och skola.
Sen lite köttbullar och mackaroner på det, så är nog allt på topp igen.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag, Sanna & Max var bartenders på en 40års fest i fredags så jag var skitbakis och helt död hela lördagen... Så jag åkte till min älsklng och myste med honom hela kvällen/natten! :)Men ville verkligen komma. hoppas att ni hade kul <3<3

2009-09-13 @ 20:38:38
URL: http://mallanwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0