Broke is the new black

det har hänt så mycket de senaste dagarna. ni bara förstår inte! eller ?
jag har haft massor av tankar snurrande i huvudet, unusual, jag vet, men endå.
massor av saker som faktiskt gör att man känner sig knäpp,
som typ att jag verkligen vill lägga ner skolan totalt och åka till en varm storstad och jobba
eller att jag och nora just nu är ensamma om singelliv och desperata nattsms i thefoouuuur.
en annan sak är att jag är trött på min egen säng och skulle gärna vilja låna någon annans,
gärna med tillhörande man att krypa ned brevid.

vissa saker är ioförsig mer obetydliga, som att jag idag har gått runt med en svart och en vit strumpa, jag är pank, att jag låter som att jag har en bulle i halsen, att jag slängt skolböckerna under sängen för att slippa se dem och att jag just nu tuggar på tjugo lidl-tuggummin bara-för-att. det som står i början, det tippar jag som otur, men det senare.. sånt .. sånt är fan livet.


ffffound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0