I'd rather be with you

man kommer långt genom att vara glad. jag har bara inte lärt mig hur man gör. jag är mer eller mindre ledig idag, det är lov om mindre än en dag och jag ska ha världen bästa sommarlov. varför ser jag bara de som tar emot, det som fuckar upp min tillvaro? jag har världens bästa kompisar, jag gör roliga saker och jag har medelbra betyg. jag klagar inte. men det är något som skaver inom mig. något som inte riktigt fungerar. jag känner mig skev, otillräcklig, hopplös. I min bubbla går jag i en tjock dimma som gör verkligheten suddig och tankarna frånvarande. och tiden bara springer iväg.


Kommentarer
Postat av: noris

älskling. vi är med dig i deppet, glöm inte det.

2010-02-25 @ 19:33:07
Postat av: Haitipatrullen

Hjälp de drabbade i Haiti, skicka en bild på dig till 72400 och visa att det finns värre katastrofer.

2010-03-02 @ 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0