deppmode



jag skulle kunna vara på väg till artonårsfirande för ellis.
jag skulle kunna vara snyggt uppklädd med snygg sminkning och fixar hår.
jag skulle kunna vara hur taggad som helst för en helt spårad natt.
jag skulle kunna göra denhär kvällen till en galen kväll som jag sent skulle glömma.

men det är jag inte. jag är hemma med risigt hår, fula urtvättade mjukiskläder, hög på alvedom och har en beige filmkväll att se fram emot. en hemsk lördag. och jag mår för dåligt för att ens orka bry mig..





Kommentarer
Postat av: julia

I MISSED YOU BABY MEN NÄR DU BLIR FRISK SKA VI HA SÅ JÄVLA KUL WWOOHHOOOOOOOOOOOOOO

2010-01-24 @ 19:48:28
Postat av: bella

hahah vilken överpeppad kommentar från julia, MEN HON HAR SÅ RÄTT VI SKAAAAA PARTAAJA SÖNDER FÖR DIN SKULL :D

2010-01-24 @ 20:10:10
URL: http://yousaid.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0