stockholm ligger öde och välden håller andan




back off. känner mig groggy med en rejäl baksmälla.
men det är bara störd huvudvärk och några graders feber.
har legat deckad i sisådär 6 timmar utan alvedon efter
ett kort besök i skolans korridorer. inte att leka med.
nu har jag iallafall knaprat i mig ett antal piller så jag
börjar känna mig bättre. hostar som ett jävla as gör
jag dock fortfarande. men till helgen funkar det ju inte att
vara sjuk. det är ju partaj och annat härlans på gång.
nu är det handboll. PEACEEEEE


Kommentarer
Postat av: changes

meeeen eeeeliiin! jag har precis samma. feber, död och hostar som en galning! faaaanken. krya på dig! <3

2010-01-21 @ 00:09:30
URL: http://changes.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0