I CAN'T IMAGINE ME BEING WITH YOU

Hemma från allt och ingenting. sliten elin. råäcklig. ikväll är det dusch, middag med familjen och alternativt utgång, men jag tvivlar på att det skulle kunna slinka ned någonting annat än vatten. Jag och Carro har däremot utforskat alkoholvärldens höjdpunkter på galaxy och stött på både det ena och andra.

mitt lov har varit bra. riktigt bra. Fjällen med afterski, snöstormar och bastu med familjen och Caroline var mysigt för att sen åka på kryssning med övertaggade ungdomar och fest tills vi spydde. Sen att det inte bara blev en natt, utan två på båten var ju både positivt och negativt. vi fick se markoolios b-show twice och gårdagens outfit fick man dra på sig igen, rund under fötterna tror jag dock inte någon la märke till detta. Men kryssningen var NICE och jag vill åka igen! 










galaxy/04.03.2010

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHHA ja kom vi kör ;)

2010-03-07 @ 16:57:58
URL: http://jonaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0