I've had enough of this, get gone from my head



idag har varit en fin dag, förutom spanskaprov. annas fin.
efter en fet skoldag som flöt fritt hamnade jag hos Marika och åt marikasspecial.
och medan nora glassar med oljeshejker på vita sanstränder med turkost vatten
är jag ändå glad att solen var uppe när jag promenerade från norra sköndal
med erikhassle i lurarna klockan sju. Nu ska jag skriva samhälle så det ryker.
sen kan jag dra en film, because i'm worth it.







vad jag fick veta idag är iallafall att jag och domhär pajasarna ska resa ut till
dendär knäppa ön på lovet och må så jävla bra. ni är så jävla bra.



Kommentarer
Postat av: Denize

de kommer bli grymt! :) du är så jälva bra elin! <3

2010-04-01 @ 19:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0