THURSDAY

idag har jag inte gjort någonting av värde.
och oj vad min blogg plötsligt kändes värdelös.
har bara jävligt ont i halsen, är arg på allt och alla
och behöver choklad så det bara smäller om det.

  • varför ska vi kvinnor behöva dras med en äcklig vecka varje månad som gör oss irriterade och arga?
  • Varför ska spanskafuckinglärare smälla in feta äckelprov såhär på slutet då man inte orkar bry sig ett piss?
  • varför är jag ens sjuk?, på sommaren är det fan inte okej att vara sjuk, det får man vara på vintern.
  • varför ser jag ut som en blek falukorv i bikini? varför kan man inte vara brun, smal och snygg året om?!!
  • varför är det så svårt att hitta en fin man som uppskattar en själv, som tycker man är vacker som man är och som är typ snäll och trevlig? det är fan svårt.. eller omöjligt.
nu tog det stopp. helt blankt. helt dött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0