dream as you'll live forever

fredagkväll blev nostalgiprat, langolo, vin och ont i fötterna. två fall, varav ett på utgång från laroy. har aldrig känt mig lika dum som då. har nog heller aldrig haft pumps så höga så att jag på något sätt känner mig som en giraff. utsikten var klar. högt över svettandes och dansandes männsikor svajade jag fram med min öl, arm i arm med en lika lång lisa och en lika lång caroline. Men jag hade roligt, det onda i fötterna blev dock bara värre. Hemvägen tog sin tid, korv i gullmars och barfotapromenad från norra. nattbesök kom vid halv fyra, tittade på twilight och rullade vid sex.
dagen idag har spenderats i carolines bäddsoffa med mackor, pärondricka och eclipse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0