WHO CARES?

jotack. jag mår fint.
mitt samhällsunskapsPM kommer med all sannolikhet sluta på IG.
detta gör mig så glad. att Gprovet i matte kommer sluta med samma
resultat skulle inte heller förvåna mig.

jag kan inte plugga nu.
hjärnan står still.
noll nervsignaler.
jag är snarare död.

måste. sova.

detta blev ett brutalt deppinlägg. från botten.
för att dra en slutsats måste jag säga att
samhällskunskap B kan dra åt helvete.
helt seriöst.
jag kan inte bry mig mindre.


för att nå spetsen av allt hittade jag den perfekta bilden.
titta på den och tänk på elin som nu ska ta tag i matten.
och kanske... spanskan.


Kommentarer
Postat av: bella

jag HAAAAAAATAR skolan!!

2009-11-05 @ 14:38:22
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0