dragmetohell


jag har dränkt mig själv i artiklar och papper om fairtrade's arbete och ändå bara skrivit några ynkliga rader om hur media påverkar företagets framgångar i den stora handelsknuten där pengar försvinner för fattiga och övertas av rika. jag blir trött av att bara läsa om det. och promenaden från norrasköndal i antarktiskyla har gett mig rysningar och kalla fötter sen klockan fem. imorgon startar verkligheten och lovet gjorde mig 10 gånger mer stressad än vad jag var innan. samhälle,naturkunskap,svenska. det tar aldrig slut!

jag behöver en semester. en såndär lång semester där allt är uppochnervänt. värme. sol. bad. frihet.
kul att vakna imorgon med rekordkyla, rekordmycket snö och noll sol. nej, för tillfället HATAR jag sverige.

därför detta deppmode, och det längsta inlägget i bloggens historia.




Kommentarer
Postat av: changes

ELLER HUR! vart fan är dem männen!??!?!? WANT.

btw, sverige suger. jag vill sola och bli brun, shoppa, äta god mat och supa skallen av mig, utomlands! attans ...

2010-01-06 @ 21:55:49
URL: http://changes.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0