HELVETE

motivationen fösvann. kvar fanns en riktigt sur elin och jag ringde bella och skrek ut mina aggressioner. förlåt baby

men helt seriöst blir jag såjävlasur när man verkligen har lagt ner arbete på en uppgift och är relativt NÖJD med resultatet, och får feedback g2, vad är fakta och vad är analys? .
pang, ett skott i huvudet.
ett i magen.
när jag redan ligger där död kan hon vell skriva ett G i pannan på mig så att jag vet att jag aldrig skulle ha satsat på ett högre betyg från början.

taggar redan för ett IG på en uppsats om något helstört samhällsämne. kanske failar jag redan på inledningen. vem vet..



Kommentarer
Postat av: bella

Det är bland annat sånt jag är till för gullis! Försök tänka på att det är helg om endast 4 dagar.. FEKKE! däckar i förkylning

2009-12-07 @ 21:03:40
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: changes

sv: inte kul asså! tror vi behöver jullov, julklappar och partynyår. bara slippa dem här sista sjukt sega och tråkiga veckorna i skolan -.- <3

2009-12-07 @ 21:41:49
URL: http://changes.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0