let us die young or let us live forever

igår kom jag hem till kära stockholm igen.
underbara fina stad. underbara fina vänner.
träffade nora i slussen, gick i regn till medis
och i sköndal träffade vi julia och fastnade i
soffan hela kvällen för att titta på det ena och andra.

jag klarade faktist av fem LÅNGA dagar i
släktens starka grepp. men nu är det avlarat
och om två korta dagar är det nyår som står på tur.
wiiiehu, och kvällen kommer förmodligen spenderas
till en början i sköndalstrakten.

nu vill jag ducha och sen ska jag träffa älsklingscaroline som jag inte träffat på närmare FYRA långa veckor. nukörvi.

Tumblr_kupfxgs2fj1qarli9o1_500_large 



Tumblr_kvclwtu3xs1qzq8zqo1_500_large 
ffffound


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0