LIKE YOU SAID, THERE IS NOTHING ELSE TO DO

var hos frisören och *klippklippklipp* håret är nu 3 centimeter kortare. tanten klippte inte bara för mycket utan gjorde också den fulaste frisyren man kan tänka sig. Kände mig som en liten tant när jag gick därifrån.  

H E L V E T E !

det är dags för OPERATION LÅNGT HÅR !  daaadaaaaaaam *drar lite i mitt stripiga korta hår*

jag ska:
köpa silika
köpa bra shampoo/balsam/inpackning
sova med knut eller fläta
inte föna och platta onödigt mycket.
duscha ~ 3 ggr/vecka
använda bra produkter
ha uppsatt i knut ofta
slinga blonda slingor (antagligen)
osv.osv.osv.


Kommentarer
Postat av: caroline



jag tycker att du ska färga mörka slingor älskling :) hihihi nej då de blev säkert jättefnt :) jag saknar dig gulle, hur är allt hemma då ?!? :) blove you bebis

2009-12-09 @ 18:11:31
Postat av: julia

JAG ÄR MED PÅ DEN HÄR OPERATIONEN!!!!!!!!!

2009-12-09 @ 18:24:05
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/
Postat av: bella

å, jag vill också va med på denna operation :D

Håller med carro på färgen också!

pusseegos!

2009-12-09 @ 21:51:08
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0