HIMLEN ÄR OSKYLDIGT BLÅ

Snygga,heta,mystiska,muskliga,svettiga,biffiga,omtänksamma perfekta,galna&sexiga nakna manskroppar gjorde min kväll igår. jag och bella kunde inte hålla oss ifrån att försöka smeka de perfekta tvättbrädorna på filmduken från våra platser på första raden.
NEW MOON var inte bara bra utan gjorde mig dessutom helt sprallig. Kunde inte alls sitta still och hamnade at lisa'splace och partade med alla inte så nyktra människor. Men jag hade jätteroligt! helt otroligt.

Idag är jag glad, för solen lyser. TACK för det eftersom stockholm har haft 3,5 soltimmar de senaste 20 dagarna. inte konstigt att vi i sverige är deprimerade trötta och bleka 24/7.





dåtid sommar09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0