ONCE AGAIN THE SUN IS RISING

idag vaknade jag och denice upp med äckligt snygga frisyrer och gårdagens ögonmakeup. denice såg dateing in the dark för första gången och jag försökte väcka mig själv till liv med x antal koppar kaffe.
Efteråt tog vi en promenad i underbara sköndal och solade .
nu har jag precis intagit för mycket påskmat, som alltid.
och jag är precis lika äcklad som vanligt. ägg, sill och potatis är fan inte gott. uääh.

dagens plus : julia är hemma igen efter släkttjohej och påskaktiviteter.
dagens minus : ikväll vet jag inte vad jag ska göra. och jag är trött.

DAGENS BÄSTA : JAG HAR FÅTT JOBBET SOM FUNKTIONÄR PÅ PEACE!!

livin' the dream!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0